Städa städa städa...

Och diska diska diska diska..
Det är det enda som rör sig om i mitt huvud varenda dag.

Idag då så fick jag äntligen tag i dagiset ang inskolningen för william. tänkte gå dit idag men gjorde ett sista försök att ringa och så svarade dom. *Äntligen*
Så den 1 september 08:30 ska vi vara där, spännande och roligt :) *hihi*

Men nu har jag städat klart.
Och nu ska william få sova en liten stund.

Bjuder på 2 bilder från morgonpromenaden när vi stannade i lekparken på vägen hem






Kramar
/E


Kommentarer
Postat av: Mado

Han har ju bott här i Luleå, med mig ;p Och nu ska han tillbaka till Happis

2010-06-08 @ 14:16:07
URL: http://mmaddee.blogg.se/
Postat av: Mado

Nå, ska ju hämta han på Söndag, och jag har lovat min skötare att hon ska få ta hand om han sista veckan. Och jag åker ju imorn till happis, så vet inte hur du ska träffa han i Luleå =/

Men kanske i happis någon gång under sommaren?

2010-06-08 @ 18:57:08
URL: http://mmaddee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0