Städat hela kvällen

Go kväll..

Nu är jag helt slut, william somnade i min famn framför tvn exakt 21:30 , då jag började städa direkt jag hade lagt honom i sängen. Jag kände när han slapnade av så då viste jag att nu sover han.
Vi såg sommarkrysset och åt vattenmelon. *mumms*

Började med att diska allt i köket, torkat borden, stora hyllan i vardagsrummet och plockat upp i williams rum. Men kvar är att damsuga och skura vilket jag ska försöka hinna med imorgon. Har plockat bort lite kartånger in i förådet. Men det jag också märkte är att vi har mäst svart .. *illa* ;) Men färg kommmer, har bestämt att grönt ska det få bli i vardagsrummet och blått i köket. Williams rum är blått så då har jag lite blått i köket och så följer färgen in i williams rum lite.
Jag är väl inte super bra på inredning ännu men en nybörjade, nybörjare har väl alla varit ;)
Har ett grönt ljus på fönsterbrädan nu, liten färgklick iaf ;)

Marlena, bilder lovar jag ska komma ut så fort som möjligt ,tror jag hinner fota imorgon lite. Annars är det bara ni kommer förbi någon dag. Fast vi inte fått årdning på allt. *hehe*
Sovrummet är helt rosa men ska tapitsera om det i sommar, vitt och en fåndvägg ska det bli men vad har vi inte ännu bestämt. Har svårt att bestämma.

Nu tänkte jag dra mig till soffan och bara lata mig framför tvn.
Micke är hos hans föräldrar och bastar, tror han skulle cykla hem och lämna bilen där.

Kram på er
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0