Torsdag

Go kväll folket..

Idag har det inte blivit mycket bloggande men läsare har jag haft iaf..

Som sagt vad jag tidigare nämnt så har mina kära systrar tojan och helena med (tojans) barn amanda och saga. Shit va söt saga blivit och stor. Hon växer så fort och amanda stot storesyrra. Amanda och william sprang runt och lekte. Och william var helt intresserad vad saga skulle göra. Sen bjöd jag på hemgjord fika som jag bakat, iför går gjorde jag ju sockerkakan och igår kväll gjorde jag hallongrottorna som kakorna hete. Riktigt goda.

Annars idag då, har jag städat, varit ute med william.
Och så hatar jag mygg!! XD
Nu ikväll när william somnade så tog jag ett varmt bad. Bara chilla och lyssna på musik fattades bara en tidning att läsa.

Micke är inte hemma och sitter själv här hemma.
Funderar på att se film men hittar ingen bra..
Har någon tips ??? kommentera då :)

Nu ska jag ta och avrunda, hämta ananas och honungsmelon sen film.

Lite bilder från idag :)

Saga :)


Leker :)


Fika dags och william fick en kaka av amanda :)


fikat jag bjöd på som jag bakat 
Fick faktiskt bra beröm, båda mina systrar vart chockade att jag har gjort det och att det var så gott. :) *tack*

Kram på er
/E

Kommentarer
Postat av: Moster E

Åh hallongrottor!

2010-06-18 @ 08:17:21
Postat av: Helena

Har du missat dom romantiska filmerna på tv4 +?? I sånna fall tycker jag att du ska se Fyra bröllop och en begravning, Min bäste väns bröllop och hmm Notting Hill ;D. Skit bra och riktiga tjejfilmer :P

2010-06-18 @ 11:57:54
URL: http://completelyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0