Då var basen fixad..

Halloj!

Idag har jag och william varit ute HELA dagen.
09:30 gick vi ut och 19:30 kom vi in, såklart var vi in och åt mat men sen ut direkt. William älskar att vara ute. Hade inte tänkt att gå ut på morgon efter frukost men så sa jag till william "ska vi gå ut på en stund" så gick han till dörren och ville ut, han blev ledsen när jag började klä på han och stoppade på skorna men direkt vi kom ut vart han på topp humör. Lill pojken.

Vid 2 tide gick jag, micke och william en promenad och till statsön för att hämta ut ett paket när vi ändå var ute och gick. Micke tycket det var kul att gå men ändå lite tråkigt när william somnade i vagen. :) *Hihi* Vi har gjort upp lite "mål" och ska börja nu nästa månad och träna lite, ska börja med 1-2 timmars promenad varenda dag till att börja med sen får man öka lite. Men våra "mål" avslöjar vi inte ännu ;)
Men vi börjar flytta in på tisdag så får försöka få in våra promenader fast vi håller på och flyttar.

Ikväll har micke fått som sagt sitt slutsteg så nu är basen i bilen och funkar perfekt. Krille, mateus kom förbi idag och hjälpte till men mateus och jag hålde mer sälskap. Micke och krille fick mixtra med alla kablar men ibland fick man ju hjälpa till iaf jag ;)
Måste säga att det är fan fett nice gäng att umgås med då menar jag micke, krille, mateus och magnus får man väl inte glömma. Men petri är sådär bästa vän ännu ;)

Nåväl, nu ska man slå på en film sen sova.
Micke och killarna for iväg så han kommer när han kommer..

Kram på er
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0