Frågor...

IDAG? är jag glad :)
IGÅR? var jag sliten.nu
IMORGON? är det dags för flytt
I ÖVERMORGON? Fixa i lägenheten
DAGENS MUSIK? Olika låtar är bra idag :)
DAGENS KLÄDSEL? jeans, linne
EN FILM? om jag det viste :P
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL? ta det lugnt, ladda för morgondagen
VAD VILL DU GÖRA JUST NU? något roligt
VAD HAR DU ÄTIT IDAG? ingenting men william åt gröt :)
SENASTE LÅT DU HÖRDE? minns inte
SENASTE INKÖP? glas till lägenheten
DET SENASTE DU SLÄNGDE BORT? skräp :P
BRUKAR DU ÄTA FRUKOST? javisst
VAD GÖR DU OM HELGERNA? Det vill du allt veta
BRUKAR DU BÄDDA SÄNGEN? JA
HAR DU MEST SKIVOR ELLER FILMER? Filmer
HUR MÅNGA TIMMAR SOVER DU PÅ EN NATT? olika
ÄR DU SINGEL? nej!
ÄR DU NÖJD MED DIG SJÄLV? öö, det tror jag väl
HUR MÅR DU JUST NU? BRA :)
SENASTE DU SÅG PÅ TV? jims värld
SENASTE FILM? minns inte
VAD VAR DET SENASTE DU SA? "snart"
VAD HAR DU I DITT FÖNSTER? öh, gardiner och rullgardin?
VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU? längre helg!
VAD HÄNDER I HELGEN? Sova i lägenheten!
VAD HAR DU PÅ MACKAN? paprika
VAD HAR DU I GLASET? juice eller vatten fan vet ja
VAD DANSAR DU TILL? musik
VEM SOV DU SENAST ÖVER HOS? micke
VAD GÖR DU NU? sitter vid datorn
NÄMN EN HÄNDELSE DU SKRATTAR ÅT BARA DU TÄNKER PÅ DEN? helgen
JAG HAR KYSST.. - många
JAG VILL BLI.. - smal och världens rikaste
ÖL ELLER VIN? ÖL men vin är gott
ÄR DU SNÄLL? alltid ;)
VEM RINGDE DIG SENAST? typ ingen ;)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0