God morgon..

Vädret suger det är både kallt och mulet. *Brrrr*
Så tror inte mycket kommer hända idag vara inne och mysa/ busa..

Igår somnade william 21:30 då jag och micke for förbi hertsön och träffade sussi hon är i vecka 26, må man nästan börjar ju sakna känslan ibland när man själv var gravid. :).. Snackade lite och skulle kanske ta en fika på stan i veckan. Lät väl kul? :)

Annars så hände det inte så mycket igår, vi började se en film och trötta jag somnade som vanligt men idag fick man sovmorgon till 08:30 så kanske håller mig vaken av att se film idag då :) *HAHA*

Tänkte bjuda här på lite bilder men laddar mobilen..

Kramar på er
/E

Kommentarer
Postat av: annavirrmamma

Tack det vill jag gärna!

2010-05-02 @ 15:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0