Ont i huvudet...

shit, inatt har varken jag eller micke sovit bra.
Vad det beror på har vi då ingen anning om och när jag vaknade vaknade man såklart med huvudvärk. Fattar inte varför jag får så ont i huvudet nu och ofta har jag det. Förut har fick jag inte alls ont i huvudet men nu har jag börjat få ganska ofta och det är illa. Tycker det förstör dagen så länge man har ont men det stoppar då inte mig att försöka ha kul och hitta på saker :) *Nepp*

Annars idag ska vi på EM en sväng och kolla en grej där.
Sen får vi se vad som händer, just nu ligger micke på golvet och william går och försöker springa fram och tillbaka till han XD Lille man är på bushumör får se om det blir bättre väder eller inte. Skulle vara skönt och få lite sol snart.. Får se om det blir bra väder i helg som lovat :P

Bjuder en bild på william från förra veckan :)


Kram på er
/E

Kommentarer
Postat av: Emma

Antingen sover du för lite eller har dålig syn när du har ont i huvudet :P

2010-05-25 @ 15:51:23
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0