Regn mera regn..

Nå halloj!

Har inte varit så bra på uppdatera men mycket av min tid har gått till att umgås, varit med vänne, till pite hos syrran, varit med marlena och matilda och annat roligt.. Vara runt på stan och kolla lite små grejer till lägenheten. Flyttar in nästa vecka. Så jävla nice de är!

Men har inte heller haft sådär lust att skriva idag.
Dagen började med att sovrummet var ISKALLT av att fönstret stog på glänt men william har sovit bra och han var varm och glad när han vaknade men jag frös så har 2 täcken i sängen :) *hihhi*
Annars idag har jag, william, micke och helena åkt runt i stan och varit på några roliga affärer och william är så glad när han nu får gå i affärer istället för att åka vagn eller famn. En sak jag märkt, när han väl fått börja gå i affären så blir han jätte sur och skricker, gnäller ibland när man har upp han sen eller ifrån han från något ställe vart han är på väg. Lille man har ju sin lilla egna vilja. *hih*
Men men kul är det.

Nu ikväll blir det film titande och sen sova.
Får se när man somnar inatt, kommer bli sen natt men det är smällar man får ta imorgon.. ;)

Bjuder här på några bilder från igår när jag, william och anneli var till hägnan.
Shit william älskar att vara där och djur är ju så roliga.
och vår goda mat vi åt igår ute i solen :)


Gårdagens mat. *GOTT  GOTTI GOTT GOTT*

William äter vattenmelon. *GOTT*

Efter rätten efter maten (kycklingsallad)

William med farmor

Nyfikna ;)

Hästen var rolig





Dansa lärde han sig :)


Kram på er
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0