Regnskur..

Halloj folket!

Inatt har william sovit hela natten och vaknade 08:10 tror jag klockan var.
han stog upp i sängen med ett leende så man vart ju glad själv och steg upp ;) *Hihi*
Micke steg upp 09:30, då vi ät frukost, ägg macka och william fick gröt. 

Efter de begav vi oss ut i solen, gått runt en promenad utan vagn, william ville gå och inte åka vagn, han har lärt sig ställa sig upp i vagnen vilket inte är bra. Något vi får lära han att man inte får ställa sig upp i den. 

Hade tänkt åka förbi storheden och kolla runt lite.
Det är lite saker vi ännu behöver till läggan men det är inte mycket, köpte igår ett vitrinskåp i glas.
Fyndade bra via blocket som sagt. Tänkte köpa ett mindre från ikea men det på blocket det vi köpte igår var 100% snyggare och lite större. Kommer bli snyggt och passa in i lägenheten.

Nu tänkte jag gå och göra mig i årdning för storheden svängen.
Hoppas bara att det slutar regna..

PS: ursäkta dom som har försökt ringa men har haft slut på batteri i nästan 2 dagar men laddar den nu..

Skåpet vi köpte (lånad bild)


Tagen bild på william när vi var i stugan :)


Puss på er
/E

Kommentarer
Postat av: tojan

Nu har ni en mikro att hämta hos mig till er nya lägenhet.Den är jättefin=) Kom förbi och fika lite bullar vet jag.Amanda längtar efter kusin William

2010-05-06 @ 13:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0