Sol!!

Halloj!

Solan lyser och varmt är det, suttit på baksidan nu ett bra tag som igår men igår somnade jag ute på altan. *HAHA* Både jag, william, anneli, helena och micke är ute.
William går och är på riktigt bushumör lille man..

Annars då har jag och micke varit in till stan på lite änenden och jag har också ringt försäkringskassan.
Nu ska vi bara fixa en till sak så då är väl allt fixat.
Sen ang flytten är det inte många dagar kvar, 3 veckor typ. *YEEEAH*
Längtar längtar både jag och micke..

Nä nu ska jag gå ner, vara social och ut i varma solen.

Kram på er
/e


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag vill gärna ha instruktioner till ny outfit på bloggen.

2010-05-05 @ 20:59:21
Postat av: Moster Emma

Går William själv nu?

2010-05-05 @ 22:12:29
URL: http://tingsholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0