Soooova..

Halloj!

Nu är jag trött, trött och trött.
Är bara helt enkelt trött och ska snart sova efter en liten uppdatering.

Ikväll som sagt har jag och micke varit hundvakt.
Efter promenad och lite chill med hundarna framför tv.n måste jag säga att jag trivdes. Hundar är något extra men att vara med william slår inget. Det var ett tag sen man var hos helena men nu när man blir lulebo om 3 veckor så kommer det bli ändring. Ojojoj vad jag, tojan och helena kommer hitta på saker och ting.
Men allt gick jätte bra.

När vi kom hit hem till g-stan igen efter vi varit hundvakt på björks så såg vi film med anneli som hon höll på att se. Marley och jag hete den. Fy fan jag kunde inte hålla mig från att få tårar i slutet när hunden blev gammal och det var dags att ta bort den, så sorgligt. Hovva. Hundfilmer är lite speciella ;)

Nåja, nu har jag uppdaterat nog för kvällen.
Här kommer bilder på dogsen från en hundvakts kväll ;)

Diva och indy









Micke höll på att somna sen när vi skulle fara kom en katt och hälsade på :) *hihi*


Puss på er och god natt
/E

Kommentarer
Postat av: Marlena - Matildas mamma

Jag köpte den på VILA. Tycker också den var väldigt fin. Säkert grymt snygg när man blivit brun till sommaren.

2010-05-09 @ 09:47:26
URL: http://marlenajn.blogg.se/
Postat av: Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

Tack så mycket! :).



Jadå allt är bara bra med oss, själva då? :P

//kram, Mia

2010-05-09 @ 12:32:09
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: helena

Tusen tack för hjälpen med min ahundar igår...såg att allt gått bra :-) men du är ju en klippa när de gäller mina vovvar!!! kul att jackan passade de är din stil..jo jag glömde ge er en pressent till så pallra dig hit i veckan eller så får du den och då måste du ju ha wille med dig :-)

2010-05-09 @ 13:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0