Stan med systrarna..

Helloj!

Nu är jag tillbaka till g-stan efter en bra dag på stan med mina älskade systrar helena,tojan och syrras barn amanda och saga. Vi började med att mötas upp inne på shopping där efter amanda puttade william i hans vagn där vi gick till exotic och åt riktigt god mat. william fick bröd och glass sen till efterrätt. William åt gröt innan vi åkte in så han fick något litet men gott.
Vi satt och pratade, skrattade hela tiden, saga gillade också min tröja/jack.

efter vi ätit gick vi in till stan där williams moster helena köpte ett linne till william och amanda där dom fick lika dana fast amanda ville ha en gul och william fick en blå. *Hihi* Sen träffade vi faster helena och william blev busig :) *hehe*

Tänkte bjuda på lite bilder från dagen när william fått bara med hans två mostrar och 2 kusinerna. :)


Busungen amanda och william

William

Busungarna, william lärde sig att man kan stå i stolarna ;)

Så här ser man ut när lilla saga har fått i sig lite god gröt ;)

Söt ungarna, bara amanda fattades på fotot.
Så idag  har william fått vara med kusinerna :)

Kram på er
/E

Kommentarer
Postat av: tojan

tack för en trevlig dag på stan=) nu när du bor i luleå så hoppas jag att vi kommer att ha fler sådana här dagar. Kusinerna är ju bara för söta. kramen

2010-05-26 @ 15:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0