Tiden rinner...

Bara iväg, hinner inte med dagarna. All min tid går att fixa saker och ärende som måste fixas innan vi flyttar in. Finns mer att gör än vad man tror :) Men bra kommer det bli. Längtar som fan iaf jag..
Sen har jag gjort adress ändring så det är då fixat.

Idag ska jag,william och micke på resturang och äta lite god lunch. Får se om vi följer med mickes pappa och äter eller om vi far själva. Sen ska vi förbi tojan också och umgås lite där nu när jag hittade en liten lucka som vi kan träffas. Helgen hade dom fullbokat. Och mikron ska vi ta med som vi fått av tojan. *Tack*
Hoppas bara helena kommer till tojan med. Skulle då ringa henne sen.

Nu ska vi gå och fixa oss..

Ha en toppen dag..
Har inte kunnat uppdatera nya bilder efter som micke har bilderna på hans mobil. :P
Men det kommer.

Puss på er
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0