Toppen helg

Cruising var ju höjdaren i helg.

Fredag blev det chill dag men lördagen vart först lugn och sen när william somnade vart det cruising. Åkte med micke, krille, mateus och magnus som fick köra. Jag tog det lite lungt i början men sen byte jag ricka och då vart det in i dimman ;) Men jag kan inte fatta hur krilles usb minne hamnade i min jack ficka?
Krille sökte säkert 30 min till 1 timme i bilen och när vi väl sätter oss i bilen så hittar jag den i min jacka. Helt sjukt! Sen fattar jag inte heller vad som hände när magnus bara gasade iväg och micke och mateus inte är i bilen. Snacka jag garvade och krille som inte sa något. Magnus värkade inte heller vara med vad som hände.
Nåja, fi fan helgen har varit toppen.

Nu laddas bara våra krafter för morgondagen då första flyttlasset går till lägenheten.

Här bjuder jag på någon bild från helgen :)







Huvva hatar när blixtarna på kameran gör att man ser vit ut i ansiktet och sminket synns inte så bra. :(




Ha en toppen dag .. :)
För det ska vi ha ;)

Puss på er
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0