Underbar helg!

Fy fan så härlig helg det har varit och fint väder för det andra med. Shit XD

Igår bjöd jag bara på 2 bilder men hade fullt upp och främmande hela dagen.
Anne,Kalle, Pia och Gösta var här och idag var Anne, gunvor och bengt hit till mina föräldrar.

Idag vaknade jag och william vid 07:30 tiden, steg upp först vid 9 tiden då vi åt frukost.
Gick ut sen efter vi ätit, jag som var lite osmart tog på mig mjukisbyxor och långärmad när det var full sol ute. Tänkte faktiskt inte så mycket på att det kan vara lika varmt som det var igår. Så idag hade vi 26 grader i skuggan, vad vi hade i solen vet jag faktiskt inte. Men varmt och skönt har vi haft det.
Inge väder här man iaf kan klaga på ;)

Ikväll ska jag bara ta det lungt och chilla.
Uppdaterar senare igen..

Måste gå.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi var ju också där igår ;)

2010-05-16 @ 00:42:49
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Emma

skriv blogg??? :)

2010-05-19 @ 11:27:08
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0