Vill ha... :)

Halloj folket!

Ser att ännu mer har börjat läsa min blogg, vilket är jätte kul.
Lite komentarer skadar inte..

Näväl, har funderat och läste en kompis blogg och då slog det mig vad jag ännu vill ha till lägenheten.

Vill ha/köpa/önskelista...
Två lampor till vardagsrummet, två stora mattor en till vardagsrummet och en till köket under bordet, nya påslakanset till dubbelsängen plus örngott, en mjuk stor filt till soffan som man kan mysa med på kvällarna framför tv.n, två korgar till hallen, två snygga tavlor till vardasrummet, en smal lång hylla (svart) , en matta till hallen såklart, en svart byrå till hallen, en eller två byrå eller något att förvara saker i williams rum ( kanske en hylla), 2 snygga lampor till sovrummet.... och mycket mer men det där är de jag nu kom på.. :)

Får ta en sak i taget, allt kan jag inte köpa nu men det är en liten önskelista ;)

Nu tänkte jag gå och vila..

Puss på er
/E

Kommentarer
Postat av: Emma

Tänk bara på att man kan omöjligt köpa allt man vill ha direkt, låna ihop några lampor och byt ut eftersom... det gjorde vi :) har nyss beställt en ny lampa till vardagsrummet :P innan man flyttar hemifrån har man alltid en bild av hur man vill ha det men när man väl flyttar inser man att det är svårt att köpa allt samtidigt, speciellt när man inte har jobb :P

2010-05-10 @ 10:20:38
URL: http://tingsholmen.blogg.se/
Postat av: helena

Vad bra att du sätter upp en lista på vad ni behöver så vet man vad man kan köpa åt er i inflyttings pressent ni kommer att få jätte fint tor jag ska gå och kolla vad jag har oxå..

2010-05-10 @ 11:11:31
Postat av: Emma

Okej, men tänk på vilken färg du tar på mattan då när du har William ;)

2010-05-10 @ 15:42:24
URL: http://tingsholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0