8 September

Då har man varit förbi k-byn och stoppat igång en till tvätt maskin idag. Tänkte det är lika att tvätta på morgon så man inte är ivägen då anneli ska tvätta. *Haha*
Sen fick jag precis ett samtal av joanna dagis fröken som är med william, hon sa att han är så glad idag och leker, äter. han ska testa sova där, går det inte så ringer dom. *Söt ungen*
Han är så mammig nu sen inskolningen började så det gör mig bara glad att han kan koppla bort mig. Men det är ju så mycket som händer på ett dagis. *hehe'
Skulle vilja ta med kamera och fota men har ingen. Dom har sagt att jag får fota hur mycket jag vill så jag också kan förnya williams "bok" på dagis. *hhaha*
Får ta och skaffa en kamera snart och fort. Ska kolla igenom lite saker här hemma som kommer få fara ut på blocket. Har en massa skräp som jag kallar det.

Annars idag så är det osäkert vad som ska hända.
Helena och amanda ville att jag ska komma till björks men det är så dåligt väder. Känns lite bökigt att tjorva med bussar. Men får se vad helena säger då hon ringer =)

Nu stäääda!
Kramar på er
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0