9 September

Då har vikten minskat inom tvätt området. Nu väntas bara lägenheten av att damsuga hela lägenheten, röja upp ltie i williams rum och vardags rummet. Det känns lite att jag städar för ofta men om det är något jag hatar är när det äer stökigt och ostädat hemma. Huvva!!
Men ändå känner jag mig så less och trött på kvällarna, kanske stressat i onödan?
Ibland när jag vaknat vill jag bara fara ut för jag ids inte städa och plocka direkt jag fått upp ögonen. :P

Nåja,
Idag ska jag och william gå på en lång promenad, hur lång promenaden blir är osäkert.
haha, någon som vill hänga med?? Slå en pling..

Kramar på er
/E


Kommentarer
Postat av: Emma

Moster kanske vill komma och hälsa på?? :) Skulle vara kul att följa på promenad! Ringer dig när jag slutar så får vi se. :)

2010-09-09 @ 10:12:30
URL: http://emliisch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0