Då åkte dom..

Då har pappa och mamma åkt för ca 1 timme sen.
william fick vara lite med mormor och morfar och jag fick vara med lilla molle. Shit vilken hund. Jag saknar att ha en liten vänn breved mig som jag kan träna med och utvekla men den tiden kommer då man hittat rätt hund =)

Annars idag så kommer det inte hända mycket, william sover nu en stund.
Tror vi ska till k-byn en sväng och ikväll ser vi vad som händer.
Är inte på humör heller, känner mig sådär nere men vem vet.
Tar en dag i teget och ser vart allt leder.


Här kommer lite bilder från dagen i piteå hos syrran.



William sitter ute och äter kaka med moster =)


Vår promenad =)


min ögonsten <3


Min och molles skogs promenad =)



Puss på er
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0