God morgon!

Sitter här och dricker is kallt vatten och har just pratat med syrro helena. Funderar på att också ringa andra syrro tojan med. *hehe*

Idag var jag och lämnade william på dagis 09.00, han vart ledsen men det gick bra. Han har börjat vinka till mig nu när jag säger hejdå och går. *Sött* När jag ska hämta honom funderar jag på att gå en lång promenad.
Men nu ringer telefonen, hann inte skriva nåmera.

Bjuder två bilder från dagis =)

William och Emil på dagis


Lilla ronja och wille =)

Kramar på er
/E


Kommentarer
Postat av: Emma

Var försiktig bara när du lägger ut bilder från dagis, föräldrarna gillar inte alltid det. :P Ett tips bara så du inte får skäll. ;)

2010-09-15 @ 10:55:00
URL: http://emliisch.blogspot.com
Postat av: Emma

har fått lov =)

2010-09-15 @ 11:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0