Kamera!!!

Jag måste skaffa ny kamera.
Har en men william har fått tag i den från vagnen och här hemma att nu när man fotar så blir bilderna så suddiga. Måste köpa ny kamera och det är en jag vill ha som kostar 1800kr.
Men vet ni någon kamera som är bra???
jag ska iaf sälja lite saker jag har hemma på blocket så man får råd med en denna månad eller nästa.
jag är sådär att är det något jag värkligen vill ha så tar jag också hand om den asså lägger den inte bara vart som hälst men den jag köpte sist var jag aldrig så nöjd med. Men denna gång ska jag ha en jag vill ha!
Klarar mig inte utan en kamera när man har en son :) *HAHA*


Denna skulle jag vilja ha! Finns på expert
Kramar på er
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0