Lång dag blev en bra dag..

Tjohej!

Idag har det varit ovanligt lugnt hemma och william har varit så glad och lugn.
Shit asså, har kunnat diska i lung och ro, han har suttit i rummet och lekt. Vi har damsugit tillsammans också. *haha* Så fin pojk man fått. :)
Sen har jag skrivit mitt cv men det blev inge bra, sitter och grubblar över vad som inte stämmet/går ihop. Hovva det är hemst.

Men men, imorgon blir det föra william till dagis och sen själv ska man åka in till stan på interjuv. Lite närvös är man ju ;) Sen har jag planerat att åka upp till haparanda 1 vecka =)
Måste bara ta ledigt från dagis åt william, kanske åker imorgon eller onsdag :)

Nä nu ska jag ta och chilla framför tv.n sen sova

Kramar på er
/E

Kommentarer
Postat av: Helena

Men tyyyyypiskt! Då får jag ju inte träffa dig/wille på en hel vecka till :(. Kommer ju hem när ni åker, buhu!

2010-09-14 @ 17:26:57
URL: http://completelyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0