Måndag

Tjohej!

Igår var jag till hertsön och tittade lite film.
Det gick bättre änn jag trode, var inte heller lika tyst och blyg som jag brukar vara.
Men när man ska fara hem så är det alltid då man börjar prata som mäst. nåja,
mera filmkväll kommer det bli eller något annat man små hittar på. =)

Annars idag vaknade vi 08:00.
William var på topp humör och när vi kommer till dagis säger dom att william ska börja imorgon och gå 15 timmar. Så fick vara där en timme eller nå och så gick vi till k-byn.
Sen har då dom ringt från tusen nya ungdoms jobb om att jag ska till konsum imorgon på en snabb interjuv. *haha* Måste hinna skriva mitt cv som jag inte längre har kvar på datorn. *typiskt*

Nåja, efter som jag har fullt upp idag så kanske jag ska små börja med något iaf =)

Kramar på er
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0