Natti natti

Shit, då har man suttit vid datorn ett ex antal timmar för att få ihop mitt CV.
Så less jag blev men ändrade lite till men den får duga. Orkar inte fixa nåmera.
Allt kom så plötsligt med interjuven. *haha*

Så om ca 5 timmar ska man upp, lämna william till dagis.
Fara hem, förbi k-byn och ta ut cv, hem igen, fixa mig och sen iväg till stan. shit vad man kommer stressa imorgon men det är jag van vid. Bara jobbigt att jag måste gå till k-byn men kanske tar en jogging tur dit så duschar jag när jag kommit tillbaka till lägenheten/hem. *hih*
Mycket att planera så allt går ihop. :)

Nåja, nu sova.
God natt folket ;)

Puss på er
/E

Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till! :) Tänk på att du måste sova också för att orka allt själv när du ej får någon hjälp!

2010-09-14 @ 12:23:45
URL: http://emliisch.blogspot.com
Postat av: Helena

Vad menar du med att hon inte får någon hjälp?

2010-09-14 @ 18:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0