Sånt är livet...

När inte allt går som det ska finns bara två utvägar.
Det är att fortsätta försöka men om det inte blir bättre så är det att flytta..
Visst skulle det kännas lite jobbigt men ingen vill bråka varenda dag och det känns som allt är mitt fel?
Jag ska inte ljuga heller men visst är det lite mitt fel, jag gör allt som andra säger. Vilket är fel men nu när jag försöker börja visa mitt riktiga jag och våga säga emot och hur jag känner blir allt bara värre och värre.
Nu vet jag också vad dom andra känner och tycker..
Jag vill inte bara mitt bästa utan williams med.
Så nu står två utvägar att följa..
Fan allt ska kännas så jävla jobbigt...

Nåja, idag har vi varit på dop och igår i piteå hos syrran.
Williams kusin Tim döptes, tyvärr fick jag inga bra bilder, har inte lärt mig min nya kamera så bra som jag fick av mina föräldrar man någon blev bra =)












Puss på er
/E


Kommentarer
Postat av: Emma

Fin bild på er :)

2010-09-12 @ 00:10:30
URL: http://emliisch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0