Tankar..

Hej alla läsare!

Som ni märkt har jag en massa att ta tag i nu i mitt liv.
Att få kommentarer skulle alltid vara kul men ibland vet man inte vad man ska skriva men men.. Är glad för att ni läser. Annars idag så ska min syster Emma komma förbi. Kommer bli kul =)
William är ännu på dagis men vi har något planerat att gå någon promenad, känns ganska skönt att få någon att prata med och umgås =)

Sen vill jag inte tänka så mycket, jag ska inte tänka så mycket men kommer en massa tankar upp hela tiden. Har kollat upp en massa viktiga saker ang bidrag och sånt om jag ska börja plugga eller hur allt nu kommer bli. själva jag vet vad jag känner och vill göra men är det rätt? Vi har ju ändå william..
Nåja,
Tar en dag i taget och ser hur det blir, ska iaf hålla kolla ute ifall något klickar.
Har fått erbjudande att sova 1 hel vecka på björks hos min syster helena eller tojan. Att bara komma och vila upp mig. Det låter inte så dumt ;)

Nä nu ska jag ta och avrunda.
Hoppas ni andra får en toppen dag..
Bilder kommer jag bjuda på, lånar syrran emmas/williams moster kamera när hon kommer =)

Kramar på er
/E

Kommentarer
Postat av: Helena

Det är bra att ventilera :). Man kan ju skriva av sig och spara det som utskick också istället för att publicera :).



Såg att dom hade billiga kameror på www.pixmania.se om du inte redan kollat där :).



Vad är det du vill göra, som du skriver?

2010-09-09 @ 21:49:12
URL: http://completelyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0