Tisdag

Tjohej!

Nu är jag tillbaka till bloggande, har äntligen fått dator hit hem men det är mickes dator min står i förådet. *Haha* Men vi behöver ju inte 2 datorer men ändå.

Idag föde jag william 09:00 till dagis, han bev lite ledsen då jag gick men det blir små barn när man håller på att skola in dom. Begav mig hem, cyklade till k-byn för att tvätta, cyklade därifrån sen till dagiset för att hämta william. Allt hade gått jätte bra på dagis bara att han var så trött och små ledsen att dagis lärarna ville inte tvinga william att testa sova på dagis så det blir imorgon. Stor dag för honom :) *hih*

Annars då har det inte hänt mycket idag iaf.
Sett idol och haft tråkigt som dom senaste veckorna tillbaka. Känns både tyst och tomt men vad ska man göra. Ibland vill jag bara skrika ut vad jag tycker och känner men jag kan helt enkelt inte. Varför? Nåja, tar som sagt en dag i taget och så ser man vart allt leder. Om det går framåt eller om allt bara är som det är nu.
Då vet jag inte vad jag ska ta mig till.. :/

Kramar
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0