Tjo hej!

God morgon!

Då är william lilla på dagis, han vart ledsen men får hoppas att han var ledsen för länge..
Annars då är det bara bra, saker är löst och vilket känns bra.

Idag ska jag och micke till storheden en snabb sväng och handla. Sen får jag se om tvätt stugan är ledig kanske man hinner tvätta lite innan william kommer hem. Ska hämta hoonom 13:30 om inte dom ringer tidigare.. Mer har jag inte planerat.. *hihi*

vad ska ni göra idag? =)

Bjuder på lite bilder från helgen vi var i happis =)

"mamma molle vill inte komma"


"Typiskt molle, han vill inte gå åt de håller jag vill att han ska gå" ;)


Mollis =)

Kramar på er
/E

Kommentarer
Postat av: Emma

Bilden där William ser så arg/förtvivlad och ser ut att skrika är för rolig :D Så söt och typiskt han när det inte går som han vill ;)

2010-09-22 @ 17:04:27
URL: http://emliisch.blogspot.com
Postat av: Helena

Sötunge!! Man ser precis vilka ljud han gör på bilden ;P

2010-09-26 @ 14:40:50
URL: http://completelyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0