Vad vill jag?

Shit, idag efter alla händelser så kan jag inte sova.
Om man bara hade en off knapp till alla tankar ;) 
Läste min gammla blogg (min första) så saknar man tiden. Längtan när jag skulle få william och hur glad jag var. William är det bästa som hänt mig. Mina syrror, nära och kära säger att jag har förändrats som person. Att jag är mycket gladare, kan ta mitt ansvar att jag helt enkelt vuxit. Vilket kan stämma. Jag tycker också jag har förändrats men inte så mycket, jag är ändå samma person. *haha* Vet också att jag har nära och kära som är orolig för mig och william när vi bara flyttade helt plötsligt =)

Och nu måste jag börja tänka på mig själv och det gör allt så mycket svårare, jag vet inte vad jag vill. Gör jag det rätta? Vad ska hända? hur kommer william att må?
Jag har börjat mitt nya liv här i luleå vilket jag nu ska fortsätta, har börja söka jobb och kolla upp skola. Men hur ska jag gå vidare. Fan sitter fast.!!
Fast jag tar en dag i taget blir inget bättre.

Nåja, imorgon ser vi vad dagen ger mig och william.
jag vill inte besvära någon eller vara ivägen. Jag vill finnas vid williams sida och vad som är bäst för honom. Att utsätta honom för en massa är inte bra. Man brukar säga: "Mår inte jag bra mår inte william bra". Och det är sant. Det har dagis fröknarna sagt första veckan william började. Dom gick igenom lite och så ser/känner andra av william.

Här kommer lite bilder (minnen)!

Min ögonsten, mitt allt <3


William 1 vecka =)


vi <3


Sen stolt morfar =)

Kramar på er
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0